A ma élményei a jövő emlékei

Élményvadász

Élményvadász

Végül, csak megjelentem a blog.hu-n!

2018. január 28. - Élményvadász

Sosem akartam blogolni, nem vagyok az a típus, és felesleges időm sem volt rá.

Azonban a trendek és a népszerűsítés oltárán feláldoztam a... mit is?

A lényeg, hogy próba, cseresznye, itt is megpróbálkozom a majdnem lehetetlennel, hogy sok követőt, olvasót szerezzek, ezzel népszerűséget, majd, ... az álmaim megvalósulását. Egy különleges saját magazint. Talán közösséget is.

Mert csak így van értelme. Csak így élhetem túl a hétköznapok valóságát, ha megteremtem a sajátomat.

Mert végül  is így lehet értelme az életnek. Ha nem csak letudod a kötelezőt, és minden nap ugyanazt a nyomvonalat követed, hanem ha megpróbálsz élményeket, örömteli pillanatokat átélni, szerezni. Magadnak, másoknak. Ha tényleg élsz, nem csak létezel.

Ebben próbálok egy kicsit segíteni, érdekességeket bemutatni, tippeket adni neked, nekem... 

"Élményvadász"

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenyvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr1413611469
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása